Get cash from your website. Sign up as affiliate.

Tuesday, April 12, 2011

Adab menuntut ilmu online – Kesimpulan

adab belajar onlineAlhamdulillah. Saya telah kongsikan beberapa adab jika kita mahu menuntut ilmu secara online. Adab-adab ini amat penting jika kita hendak menuntut ilmu tanpa berdepan dengan seseorang yang berkongsi ilmu itu.

adab belajar onlineHarapan saya ialah tips-tips ini dapat difahami tanpa melihat dari arah yang salah. Arah yang salah ialah arah di mana anda melihat tips-tips ini sebagai arahan saya kepada anda supaya bersopan apabila berurusan dengan saya di laman web ini. Bukan itu mesej yang hendak disampaikan oleh tips-tips ini.

Arah yang perlu anda gunakan ialah tips-tips ini patut diamalkan oleh sesiapa sahaja yang mahu menuntut ilmu atau mahu berkomunikasi dengan seseorang di internet. adab belajar onlineTips-tips ini juga penting untuk cara kita berkomunikasi dengan seseorang yang kita tidak kenali. Saya percaya jika kita menjaga adab semasa menuntut ilmu, kita akan lebih mudah menguasai sesuatu ilmu itu dan ilmu kita pasti akan lebih diberkati.

Selamat menuntut ilmu online. :)

No comments:

Post a Comment